Shield Potion/du

From Fortnite Wiki
Jump to: navigation, search
Shield potion icon.png

Het Shield Potion is een verbruikbaar genezingsitem in Battle Royale, dat kan worden gebruikt om het huidige schild van de speler met 50 Shield-punten te verhogen, tot een maximum van 100 Shield-punten na het nuttigen van twee drankjes.

Locatie[edit | edit source]

Shield Potions, hoewel vallen onder de zeldzaamheid Rare, zijn relatief vaak te vinden. Ze zijn te vinden in kisten in drukke gebieden (bijvoorbeeld Fatale velden) en kisten op niet-gemarkeerde locaties (bijvoorbeeld de locatie met verzendcontainers). De zwakkere tegenhanger van een Shield Potion, het Small Shield Potion , komt veel vaker voor dan het full-size Shield Potion.

Gebruik[edit | edit source]

Het consumeren van een Shield Potion duurt vijf seconden en geeft de speler 50 Shield-punten. Shield Potions hebben geen cooldown, wat betekent dat je er één kunt consumeren en direct een andere kunt consumeren. Het maximum dat u kunt stapelen gaat tot 2.

Appearance[edit | edit source]

De Shield Potion lijkt op een ronde fles met een blauwe vloeistof. Er is ook een kurk om de vloeistof binnen te houden.

Trivia[edit | edit source]

The Shield Potion deelt zijn uiterlijk met het Save the World knutselartikel Spectral Mineral Powder.