Glider/du

From Fortnite Wiki
Jump to: navigation, search
Glider.png

De 'Glider' is een Battle Royale -item dat de speler gebruikt tijdens het springen van de Battle Bus.

Wanneer een lanceerplatform wordt gebruikt, kan de speler het zweefvliegtuig opnieuw activeren om valschade te voorkomen. De zweefvliegtuig kan niet worden gereactiveerd als je gewoon van een hoge locatie springt - alleen het lanceerplatform biedt spelers de mogelijkheid om de zweefvliegtuig tijdens een wedstrijd opnieuw te gebruiken.

Gebruik[edit | edit source]

Je kunt het zweefvliegtuig inzetten nadat je van de Battle Bus bent gesprongen door op 'te drukken (△ op PlayStation 4, A op Xbox One)' , terwijl je aan het skydiven bent.

Met je zweefvliegtuig kun je langzaam en met meer controle vliegen, in tegenstelling tot parachutespringen.

  • De zweefvliegtuig zal automatisch worden ingezet zodra u dicht genoeg bij de grond bent.
  • Zolang u nog niet dicht bij de grond bent, kunt u op elk moment schakelen tussen zweefvliegen en parachutespringen.
  • Het is het beste om Skydive zo lang mogelijk te gebruiken, want parachutespringen is sneller dan zweefvliegen, en het zal je sneller naar de aanlegplaats brengen.

Glider Skins[edit | edit source]

Verschillende skins zijn beschikbaar voor de Glider. Deze hebben geen invloed op de functie van de zweefvliegtuig en zijn puur cosmetisch.

Umbrella[edit | edit source]

De Umbrella-skin krijgt de eerste keer dat een speler een game wint.

Oprichters Beloning[edit | edit source]

Iedereen die een Founder's Pack heeft gekocht, ontvangt exclusieve Camo-skins voor zijn glider en paraplu.

Sneeuwvlokparaplu[edit | edit source]

De Snowflake Umbrella skin wordt toegekend aan spelers die een game hebben gewonnen in seizoen 2.[1]

Gallery[edit | edit source]

Referenties[edit | edit source]